Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

Swaziland

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

02 Augustus 2016 | Swaziland, Ezulwini

Jaja daar zijn we weer met een update!!!

Vandaag natuurlijk weer gestart met een heerlijk ontbijtje. Nog even gerelaxed en gestart met een rijdagje.

De reis ging vandaag naar Swaziland. Een behoorlijk stuk rijden. Het begin van de rit ging dwars door het Krugerpark. Eigenlijk alles gezien behalve leeuwen en buffels.

De leeuwen hadden we graag willen zien, maar ja de beesten daar zijn net als het weer, je kan het niet voorspellen waar ze zijn.

Na drie uur park op naar de grens met Swaziland. Uiteindelijk waren we half zeven op onze nieuwe bestemming. Een prachtig hotel met uitzicht over de stad Ezulwuni.

'S avonds hebben we schofterig spare-ribs gegeten met zijn alle om de dag goed af te sluiten.

Nu ff lekker op het balkon zitten met een drankie en ff internetten.

Ohw ja. Nog geen nieuws over de koffers die we nog moeten krijgen dus dat is wel jammer. Kunnen we waarschijnlijk op Schiphol ophalen dalijk. Pfffff

Dat was het weer even voor vandaag en dus tot morgen maar weer.

• 03 Augustus 2016 - 11:24

Anneke En Theo:

Hallo vakantiegangers,

Hier ook even een up-date van onze kant, uit het natte en sombere Holland.
    Dat is ook wat zeg, met die koffers, hoe kan dat allemaal gebeuren, hou je niet voor mogelijk.
    Worden jullie daarin nog geholpen, of lenen jullie elkaars kleren uit.
    Nou goed nieuws van mijn zussie, ze is vanmorgen ontslagen uit het ziekenhuis, en mag lekker thuis verder herstellen. Maar wel weer spannend wat de uitslag volgende week is.
    Straks komen ze de zonnepanelen installeren van Eneco, dus lekker klussie in de regen.
    Nou wij hopen dat jullie nog veel kunnen zien en meemaken, en genieten.

groeten uit een nat Holland

• 03 Augustus 2016 - 16:48

Assie En Paulo:

Hoi mensen ik kreeg van Frits een linkje naar jullie site!
    Wat een toestand allemaal zeg,met die koffers,en ff een laatste update vanuit Nederland ,de KLM is dus gaan staken wat de bagage betreft.
    Nee geen grapje van mij dus laat het maar rusten wat die koffers betreft jammer dan!
    Gelukkig hebben jullie een beetje dezelfde maat en eens een keer in een rok van Tamara zou je niet misstaan!!
    Ach joh niemand die zich daar druk maakt of je wel de laatste mode draagt toch!
    Relax en geniet van de mooie reis en in iedergeval hebben jullie een avondvullend verhaal,altijd handig op een ongezellige verjaardag ofzo whaaaaaaaaa!
    Doe iedereen de groetjes van ons en MAAK JE NIET DRUK!!!
    Liefs van Paul en assie