la lucia, Durban - Reisverslag uit La Lucía, Venezuela van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu la lucia, Durban - Reisverslag uit La Lucía, Venezuela van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

la lucia, Durban

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

08 Augustus 2016 | Venezuela, La Lucía

Hallo luitjes.

Vandaag zijn we naar het ishaka marine and waterpark in Durban geweest. Een prachtig aangelegd park hoor!

Een spectaculaire dolfijnen en zeeleeuwen show gezien. In en onder een oud stoomschip was een groot zeeaquarium te zien met van alles wat.

Ook kleinere Aquariums met prachtige vissen en koraal enzo.

Smiddags naar het waterpark. Die jongens hebben er van genoten maar het was wel heel koud. Tis tenslotte toch winter hiero.

Net gezellig uit eten geweest in het slechte restaurant ooit. Hahaha. Dit was de eerste keer dat het eten zo slecht was dat we er eigenlijk gewoon om moesten lachen. Maar goed, dat kan ook een keer gebeuren. Hopen dat we alles binnen houden. Hahahaha

Morgen even relaxen en smiddags naar het grote voetbal stadion van het wk wat hier is gebouwd toen.

Dit was hem weer. Tot gauw!!!