la lucia, Durban - Reisverslag uit La Lucía, Venezuela van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu la lucia, Durban - Reisverslag uit La Lucía, Venezuela van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

la lucia, Durban

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

07 Augustus 2016 | Venezuela, La Lucía

En daar istie weer hoor, het volgende verslagje.

Gisteren waren we nog on Saint Lucia waar we een dagje strand hebben gehad op cape Vidal. Een prachtig strand waar je komt door over een wildpark te rijden. Helaas niet veel gezien maar des te meer genoten op het strand waar gewoon apen rond lopen. Heel apart hahaha.

Smiddags naar een crocodile park geweest waar we behoorlijk gevaarlijke beesten van heel dichtbij konden bewonderen. Ze werden ook gevoerd dus dat was wel spektakel.

De volgende dag een ritje van 2.5 uur naar onze volgende bestemming. Een kustplaats blak voor Durban. Mooi complex in een buurt wat een beetje wat weg heeft van een Amerikaanse villa buurt. Over contrasten gesproken.

Weer lekker even op het strand gelegen en heerlijk uit wezen eten in een hotel waar auto's staan waar we alleen van kunnen dromen. Heel apart ook.

Morgen gaan we weer wat ondernemen waar ik natuurlijk weer verslag van doe.

Nu ff chillen op onze veranda.

Tot morgen!!

• 08 Augustus 2016 - 08:47

Simon:

Ha die Ronald,

mooie trip man !! geniet nog ff !!
    Heb je alweer een schone onderbroek ;) ?

Simon