saint lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu saint lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

saint lucia

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

04 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Hier even een heel kort verslag

We hebben geen WiFi dus dit is ff onderweg.

We zijn goed aangekomen na 400 km rijden naar saint lucia. We hebben zicht op de koffers maar nu moeten ze nog bij ons komen. Hopen dat dit lukt als we nog hier zijn.

Weer een mooi hotel en vlak bij zee. Ik hoop morgen meer te kunnen schrijven. We moeten weer door. Hahaha

• 04 Augustus 2016 - 19:46

Esther:

Hopelijk hebben jullie weer gauw wifi om jullie avonturen met ons te kunnen delen.
    Veel plezier daar nog en hopelijk komt het nu ook gauw goed met de kofffers :-)

• 04 Augustus 2016 - 20:50

Paulo En Assie:

En gaan met de banaan,met de vlam in de pijp door Afrika gozer!!!
    Laat die koffers de pest maar krijgen,stel je voor dat ze niet in die bus passen,tebbie(heb je) er alleen maar last van,en ff lekker gaan genieten van zon zee en strand,misschien hebben ze wel een naaktstrand tebbie geen badkleding nodig joh.
    Wel goed smeren heeeeeeeeee!!
    Veel plezier en iedereen de groeten namens ons!!!