Chestnut country Lodge, Hazyview - Reisverslag uit Kiepersol, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu Chestnut country Lodge, Hazyview - Reisverslag uit Kiepersol, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

Chestnut country Lodge, Hazyview

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

29 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Kiepersol

Hallo daar allemaal.

Hier is weer het verslagje van de volgende dag Afrika.

Zoals het begin van deze vakantie al voorspelde ging het vandaag weer mis. We kregen te horen dat slechts twee koffers aan zijn gekomen dus dat was weer een domper. De vraag was ook welke twee. Want er waren koffers die meer nodig waren dan andere. Maar goed.......uiteindelijk bleek het een koffer van ons, van Frits en het koffertje van Celine te zijn. We hadden liever de koffer van Joke gehad maar dat mocht niet zo zijn. Uiteindelijk hebben we het gelukkig goed onder elkaar kunnen oplossen allemaal. Pfffff

Wel vandaag de cabletrail gedaan die echt super was. Voor diegene die niet weet wat het is, je gaat met een volledig lichaamsharnas langs een staal kabel als een speer naar beneden over ravijnen en door de bossen enzo. Van plateau naar plateau. Echt super gaaf. Iedereen ging mee behalve Joke Frits en Celine natuurlijk. Jaja zelfs Tamara vond het super!!!!

Verder hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen en lekker bij gebruind. S' avonds net Zoals gisteren weer heerlijk gegeten in de Chestnut Lodge.

Morgen gaan we verkassen naar de volgende bestemming. Hier kijken we zeker naar uit want dat is een hoogte puntje.

Morgen horen jullie weer van ons

• 30 Juli 2016 - 08:38

Esther:

Nou ja zeg. Dat is balen van de koffers.jullie kunnen denk ik thuis wel een aardige schade claim neer leggen. Hopelijk kunnen jullie in het volgende bericht melden dat ze weer terecht zijn. Heel veel plezier daar met elkaar!

• 30 Juli 2016 - 13:13

Veronique:

Ondanks dat jullie koffers nog niet helemaal kompleet zijn genieten jullie zo te lezen.
    Hopelijk is het koffer probleem snel opgelost.
    Tot volgende verslag