aangekomen - Reisverslag uit Isando, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Isando, Zuid-Afrika van Ronald en Tamara Stoel - WaarBenJij.nu

aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Tamara

28 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Isando

Het is echt niet te geloven. Na weer een dikke vertraging op Parijs aangekomen op Johannesburg. En je zal het niet geloven, alle bagage staat nog in Amsterdam. Grrrrr. Dus weer een hotel op kosten van onze vrienden van airfrance want we hadden nog vier uur moeten rijden naar ons eerste hotel. Dat gaan we dus niet doen tot diep in de ochtend dus......1 grote ellende tot nu toe. Maar we blijven onze Afrikaanse lach opzetten

• 28 Juli 2016 - 17:15

Joyce :

Pffff wat een gedoe. Lekker begin zo...
    Hopelijk maakt het dat jullie straks wel extra genieten als alles weer op de rit is en jullie de reis zoals gepland kunnen maken.

• 28 Juli 2016 - 18:23

Esther:

Nou ja zeg! Wat een gedoe allemaal. En zonde van de tijd zeg! Komen jullie nu niet met jullie reis schema in de knoei? Nu kan het alleen nog maar beter worden toch? Xx